Raspored obrana diplomskih radova
Sukladno točci 3. Odluke o diplomskim radovima objavljuje se raspored obrana diplomskih radova na Odsjeku za pedagogiju:
Naslov diplomskog rada | Datum obrane | Prostorija | Povjerenstvo | |
---|---|---|---|---|
Dorotea Belačić | Suradnja adolescenata, roditelja i pedagoga u pedagoškoj prevenciji poremećaja u hranjenju | 16. 4. 2025., 14:00h | C-201 | prof. dr. sc. Dejana Bouillet, izv. prof. dr. sc. Barbara Kušević, prof. dr. sc. Ante Kolak |
Marina Perić | Simbolička igra i socijalne kompetencije djece rane i predškolske dobi | 27.3.2025., 10:00h | C-201 | Zoran Horvat, Dejana Bouillet, Iva Batur |
Nikolina Kos | Adresiranje sharenting fenomena na portalima za roditelje | 20.3.2025., 15:30h | C-201 | Ana Širanović, Barbara Kušević, Klara Lovrečki |
Lucija Zbukvić | Individualizirani pristupi za učenike s disleksijom i/ili disgrafijom u predmetnoj nastavi Hrvatskog jezika | 12. 3. 2025., 13:30h | B-110 | Igor Marko Gligorić, Ana Ćavar, Ana Blažević Simić |
Katarina Čavar | Samopoimanje adolescenata i suvremeni odgojni izazovi roditelja | 4. 3. 2025., 16:00h | C-201 | Barbara Kušević, Petar Smontara, Klara Lovrečki |
Gabriela Todorić | Nacionalna obrazovna politika iz perspektive školskih pedagoga | 24. 2. 2025., 16:00h | C-201 | Ante Kolak, Ružica Jurčević, Mara Sesar |
Josip Loth | Pedagoške kompetencije učitelja predmetne nastave | 20. 2. 2025., 12:00h | A-227 | Ante Kolak, Ivan Markić, Mara Sesar |
Lea Ivanković | Pedagoške mjere u sustavu prevencije problema u ponašanju učenika | 20. 2. 2025., 11:00h | A-227 | Ana Blažević Simić, Dejana Bouillet, Mara Sesar |
Ana Kadlec | Suradnja stručnih suradnika osnovnih škola RH i pomoćnika u nastavi: perspektiva pomoćnika u nastavi | 20. 2. 2025., 10:00h | A-227 | Dejana Bouillet, Ana Blažević Simić, Mara Sesar |
Dora Lončarić | Analiza emocionalnoga rada nastavnika iz feminističke perspektive | 19. 2. 2025., 11:00h | A-226 | doc. dr. sc. Ana Širanović, prof. dr. sc. Branka Galić, izv. prof. dr. sc. Marija Bartulović |
Sabina Golubić | Stavovi učitelja razredne nastave o prevenciji rizičnog ponašanja djece | 17. 2. 2025., 9:30h | A-226 | Dejana Bouillet, Ivan Markić, Petar Smontara |
Marta Bužanić | Nastava književnosti u nižim gimnazijama do 1918. godine | 26. 9. 2024., 17:00h | A-227 | Lahorka Plejić Poje, Štefka Batinić, Ana Ćavar |
Fedor de Both | Igrifikacija nastave sociologije u srednjim školama | 20. 9. 2024., 17:00h | A-228 | Antun Vukelić, Zvonimir Bošnjak, Zoran Horvat |
Antonella Irić | Filmske reprezentacije obitelji mladih koji koriste opijate | 20. 9. 2024., 11:30h | A-227 | Ana Blažević Simić, Barbara Kušević, Klara Lovrečki |
Patricija Marelja | Poticanje kritičkog mišljenja u nastavi talijanskog jezika u srednjom školama na području grada Zagreba | 20.9.2024., 11:30h | C-201 | Zvonimir Komar, Sandra Mardešić, Ana Širanović |
Petra Tirić | Teorijsko utemeljenje rada pedagoga u obiteljskim centrima | 20.9.2024., 10:00h | C-201 | Ana Širanović, Zvonimir Komar, Barbara Kušević |
Maja Bilić | Interkulturalno obrazovanje nastavnika kao preduvjet obrazovanju učenika za život u kulturno pluralnom društvu | 19. 9. 2024., 11:30h | C-201 | Ana Širanović, Vedrana Spajić-Vrkaš, Dorijan Vahtar |
Milana Brezac | Pedagoško i prosvjetno djelovanje Stjepana Radića | 19.9.2024., 10:00h | A-227 | Ana Blažević Simić, Štefka Batinić, Dorijan Vahtar |
Petar Tomić | Analiza nacionalnih kurikuluma Republike Hrvatske nakon 2010. godine kroz prizmu filozofije odgoja Johna Deweya | 19.9.2024., 8:00h | C-201 | Ivan Markić, Zvonimir Komar, Ružica Jurčević |
Ana Mucak | Neoliberalne politike u hrvatskom visokom obrazovanju | 18.9.2024., 10:00h | C-201 | Zoran Horvat, Ružica Jurčević, Dorijan Vahtar |
Iva Pavić | Navike učenja maturanata privatnih srednjih škola | 17. 9. 2024., 19:00h | C-201 | Ante Kolak, Ivan Markić, Mara Sesar |
Anais Rakić | Zastupljenost istraživanja nastavničkih kompetencija u znanstvenim časopisima Republike Hrvatske | 17. 9. 2024., 18:00h | C-201 | Ante Kolak, Ivan Markić, Mara Sesar |
Josipa Tojčić | Pedagoški pristup prevenciji nastavničkog stresa | 17. 9. 2024., 16:00h | C-201 | Marija Bartulović, Ante Kolak, Ana Širanović |
Helena Valentinčić | Izvanučionička nastava u muzeju – školska i muzejska perspektiva | 17. 9. 2024., 10:15h | A-308 | Željka Miklošević, Ivan Markić, Goran Zlodi |
Laura Tomas | Pedagoški potencijal simboličke igre | 17. 9. 2024., 10:00h | C-201 | Ana Širanović, Edita Slunjski, Iva Batur |
Lara Akik Osonički | Formiranje kritičkog mišljenja kroz japanski animirani film | 16. 9. 2024., 13:00h | C-201 | Ana Širanović, Zvonimir Komar, Ana Bauer |
Tin Blaga | Pozicioniranje pedagoga u korporativnome sektoru | 16. 9. 2024., 11:30h | C-201 | Zvonimir Komar, Barbara Kušević, Ružica Jurčević |
Ivana Fišić | Znanja i stavovi nastavnika osnovnih škola o međupredmetnoj temi Održivi razvoj | 16. 9. 2024., 10:00h | C-201 | Ana Širanović, Ružica Jurčević, Dorijan Vahtar |
Anamarija Bagarić | Pravo na obrazovanje za vrijeme pandemije bolesti COVID-19: pregled opsega domaćih istraživanja | 12. 9. 2024., 13:30h | C-201 | Zoran Horvat, Ana Širanović, Mara Sesar |
Matea Galant | Socijalna inkluzija djece izbjeglica u školskom okruženju i slobodnome vremenu | 12. 9. 2024., 12:00h | C-201 | Ana Širanović, Marija Bartulović, Mara Sesar |
Iva Marija Mikulčić | Instagram kao javna pedagogija: analiza #BodyGoals sadržaja kao prikaza ideala ženskog izgleda | 12. 9. 2024., 10:30h | C-201 | Ana Širanović, Marija Bartulović, Klara Lovrečki |
Lovorka Puk Tomić | Barijere jednakome pristupu baletnome obrazovanju u hrvatskome kontekstu | 12. 9. 2024., 9:00h | C-201 | Ana Širanović, Marija Bartulović, Klara Lovrečki |
Paula Obajdin | Vršnjačko nasilje u osnovnoj školi | 11. 9. 2024., 14:00h | C-201 | Ante Kolak, Vilmica Kapac, Ivan Markić |
Natalija Mališa | Analiza učeničkog apsentizma u srednjoškolskom odgojno-obrazovnom sustavu u Republici Hrvatskoj | 11. 9. 2024., 13:00h | C-201 | Ivan Markić, Ante Kolak, Mara Sesar |
Glorija Čović | Sustavni pregled kvalitativnih istraživanja empatije učitelja u odnosu s učenicima izbjeglicama | 11. 9. 2024., 12:00h | C-201 | Ivan Markić, Ana Širanović, Dorijan Vahtar |
Andrea Čandrlić | Kozmički odgoj u Montessori školama | 11. 9. 2024., 10:00h | C-201 | Ivan Markić, Edita Slunjski, Mara Sesar |
Dorotea Dundović | Upotreba lutke u odgojno-obrazovnom radu s djecom | 11. 9. 2024., 9:00h | C-201 | Siniša Opić, Edita Slunjski, Ante Kolak |
Franjo Papec | Uloga emocija u interkulturalnoj nastavi | 10. 9. 2024., 17:00h | C-201 | Ante Kolak, Ana Širanović, Dorijan Vahtar |
Marko Užarević | (Ne)razotkrivanje seksualnoga i rodnoga identiteta u školskome okruženju: iskustva LGBT+ nastavnika | 10. 9. 2024., 15:30h | C-201 | Ana Širanović, Marija Bartulović, Barbara Kušević |
Jan Vorih | Uloga pedagoga u stvaranju LGBT+ inkluzivnoga prostorno-materijalnoga okruženja odgojno-obrazovne ustanove | 10. 9. 2024., 14:00h | C-201 | Marija Bartulović, Ana Širanović, Barbara Kušević |
Mia Korolija | (Post)kritička transformacija školstva: između utopizma i realizma | 5. 9. 2024., 12:00h | C-201 | Zvonimir Komar, Dorijan Vahtar, Marija Bartulović |
Sara Ražov | Važnost prevencije problema u ponašanju adolescenata u školskom okruženju | 5. 9. 2024., 10:00h | C-201 | Ivan Markić, Dejana Bouillet, Dorijan Vahtar |
Ana Gubić | Ideologija u kurikulumu razredne nastave | 4. 9. 2024., 15:00h | C-201 | Ante Kolak, Krešimir Žažar, Marija Bartulović |
Maja Ferenčević | Bavljenje sportom i slobodnovremenske aktivnosti učenika srednjih škola | 4. 9. 2024., 14:00h | A-227 | Ana Blažević Simić, Zoran Horvat, Mara Sesar |
Veronika Gajšak | Izazovi poučavanja učenika kojima hrvatski nije materinski jezik | 4. 9. 2024., 13:30h | C-201 | Ante Kolak, Marija Bartulović, Ivan Markić |
Ivana Repak | Čimbenici razvoja čitateljskih navika učenika | 4. 9. 2024., 12:30h | A-226 | Ante Kolak, Zoran Horvat, Mara Sesar |
Lana Ježovit | Odnos između načina korištenja slobodnog vremena i mentalnog zdravlja mladih | 4. 9. 2024., 10:00h | A-226 | Dejana Bouillet, Ana Blažević Simić, Marija Rattinger |
Ana Hrvojević | Utjecaj Youtubea na oblikovanje kritičkog mišljenja adolescenata | 4. 9. 2024., 9:00h | A-226 | Dejana Bouillet, Marija Rattinger, Zvonimir Komar |
Matea Varga | Prijelaz djeteta pripadnika romske nacionalne manjine iz predškole u | 3. 9. 2024., 15:00h | A-227 | Edita Slunjski, Ana Blažević Simić, Mara Sesar |
Helena Štimac | Odgojno-obrazovni potencijal vanjskog prostora u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja | 3. 9. 2024., 14:00h | A-227 | Ana Blažević Simić, Edita Slunjski, Iva Batur |
Ivana Bernobić | Analiza nastavnih sadržaja u udžbenicima prirode i društva s obzirom na razumljivost izražavanja | 28. 8. 2024., 18:00h | A-227 | Ivan Markić, Mara Sesar, Ante Kolak |
Nikolina Jozić | Individualizirani pristup djeci s govorno-jezičnim teškoćama u osnovnoškolskoj nastavi | 28. 8. 2024., 17:00h | A-227 | Elenmari Pletikos Olof, Jelena Duić Vlašić, Ante Kolak |
Marija Sabljak | Stavovi učenika o suradničkom učenju na nastavi njemačkog jezika | 28. 8. 2024., 10:00h | E-306 | Maja Anđel, Mirela Landsman Vinković, Ante Kolak |
Ruben Elenkov | Sustavni pregled kvalitativnih istraživanja o odnosu djeteta i trans* roditelja | 28. 8. 2024., 9:00h | Konferencijska dvorana Knjižnice Filozofskoga fakulteta | Marija Bartulović, Klara Lovrečki, Barbara Kušević |
Ana Bojana Juratek | Razvoj kritičkoga mišljenja u nastavi Likovne umjetnosti | 26. 8. 2024., 9:45h | A-126 (Odsjek za povijest umjetnosti) | Josipa Alviž, Jasmina Nestić, Ana Širanović |
Ivana Ravlić | Život i rad u učeničkom domu – učenička perspektiva | 16. 7. 2024., 14:00h | A-226 | Dejana Bouillet, Zoran Horvat, Klara Lovrečki |
Elena Baniček | Potrebe i potencijali osoba treće životne dobi u obrazovanju | 10. 7. 2024., 18:00h | A-227 | Vedrana Spajić-Vrkaš, Mara Sesar, Ante Kolak |
Matea Jandrić | Socijalno-emocionalno učenje kao odgovor na potrebe učenika i suvremene škole | 10. 7. 2024., 17:00h | A-227 | Ante Kolak, Dejana Bouillet, Mara Sesar |
Nene Musladin | Obrazovanje djece s teškoćama u ruralnim područjima Republike Hrvatske | 2. 7. 2024., 14:00h | A-226 | Dejana Bouillet, Mara Sesar, Ana Blažević Simić |
Tiana Filipović | Videoigre kao izvor iskustva u obrazovanju prema Johannu Friedrichu Herbartu i Johnu Deweyu | 19. 6. 2024., 10:00h | A-226 | Ana Širanović, Zvonimir Komar, Ana Bauer |
Matea Korotaj | Pedagoški potencijal lektire u razrednoj nastavi | 11. 6. 2024., 9:30h | C-201 | Denis Kos, Mihaela Banek Zorica, Ante Kolak |
Katarina Bačurin | Suradnički odnosi školskog knjižničara i odgojno-obrazovnih djelatnika | 11. 6. 2024., 9:30h | C-201 | Mihaela Banek Zorica, Denis Kos, Ante Kolak |
Jelena Mataija | Sustav vojnog obrazovanja u Republici Hrvatskoj | 10. 6. 2024., 19:00h | C-201 | Ivan Markić, Mara Sesar, Ružica Jurčević |